woensdag 23 januari 2013

Workshops volwassenen

Om een voorbeeld te kunnen geven van de workshops die ik voor volwassenen geeft heb ik hier een aantal foto's.
Dit is het verjaardagscadeautje voor mijn schoonmoeder.
 
Ik geef o.a. een workshop decoupage (het doosje) en zo kun je nog veel meer voorwerpen versieren. Denk aan een dienblad, onderzetters, spiegel, etc.
 
En de workshop drukkers maken. Hierbij ga je zelf 6 drukkers maken voor op een armband (lijkt op noosa) je kunt de armbanden in de dubbele of enkele variant en verschillende kleuren ook bij mij kopen tijdens de workshop. De drukkers die je maakt passen ook op de echte noosa armbanden.

voor meer informatie kun je kijken op Atelier de Uil onder het tabblad workshops!

 
Doosje versiert d.m.v. de decoupage techniek.
 
 
De armband met de drukkers. Dit is een dubbele armband ( voor 6 drukkers)

 De armband met rode drukkers.


Voor een heel andere stijl kies je andere kleuren drukkers.

Dit keer in het groen!
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten