donderdag 27 december 2012

Kerstcadeautjes!!

Lootjes trekken met kerst is traditie in onze familie. 
Dit jaar hadden we ook allemaal een kado voor ons kleine neefje Tijme, het zoontje van mijn broer.
Van mijn moeder kregen we ook nog een wasmand helemaal vol met lekkere dingen, alleen ben ik vergeten die op de foto te zetten.

De cadeautjes die ik kreeg van mijn broer.


En het cadeau voor Tijme!
De bolderkar is mijn project geweest, schuren, schilderen, lakken. Ik had mijn broer en zijn vrouw gevraagd wat ze leuke karakters vonden ( denk wezel en pip, etc.). 
Tot mijn verbazing koos mijn broer voor Babette, stond uiteraard ook in het rijtje met voorbeelden, zelf ben ik namelijk ook dol op Babette.  
Het resultaat mag er zijn.....al zeg ik het zelf!


De voorkant, met vogel.



Kikker ligt heerlijk in het veld met bloemen.


Tijme in de bolderkar. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten